فروش توری ثابت پنجره دوجداره upvc

فروش توری ثابت پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری ثابت پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

شرکت فروش توری ثابت پنجره دوجداره upvc با تولید نسل جدید توری با کیفیت و بادوام انتی باکتریال توانسته است از نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل جلوگیری کند در فرایندتولید این توری ماد ه ای به آن تزریق می کنند, که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند.

اگر می خواهید از پنجره ای برای ساختمان خود استفاده نمایید که به هیچ عنوان از آن برای باز شدن و انتقال هوا استفاده نخواهد شد، می توانید از پنجره دوجداره ثابت استفاده نمایید. استفاده از پنجره دوجداره ثابت در بسیاری از محیط شیشه ای ساختمان شما، باعث بهینه تر شدن هزینه و بالاتر رفتن کیفیت پنجره ها خواهد شد. ضمن اینکه در کنار بسیاری از مدل های باز شو پنجره ها نیز از پنجره دوجداره ثابت استفاده می شود؛ همچنین محدودیت ساخت از نظر ابعاد و اشکال هندسی مختلف را ندارد و با توجه به سفارش مشتری بدون محدودیت ساخته و عرضه می شود. https://upvc.pro/مهمترین مزیت پنجره دوجداره ثابت می توان بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند و به علت اینکه هیچگونه تغییر و فشاری را برای باز و بسته شدن تحمل نمی نمایند، کیفیت پنجره دوجداره ثابت در عایق بندی در مقابل سرما و صوت کم نخواهد شد و در بهترین حالت می باشد.

ترمال بریک دوجداره


فروش توری ثابت پنجره دوجداره upvc
اینکار باعث می شود حرارت محیط شما هدر نرود و صدای های محیط بیرون به ساختمان شما وارد نشود. پنجره دوجداره ثابت خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالایی نیز می باشد. در این پنجره یو پی وی سی چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. https://upvc.pro پنجره دوجداره ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره دوجداره ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
فروش توری ثابت پنجره دوجداره upvc
استفاده از پنجره دوجداره ثابت در آلاچیق ها
استفاده در گلخانه های شیشه ای به عنوان سقف و دیواره
استفاده از پنجره دوجداره در سقف
استفاده از پنجره دوجداره ثابت در مواردی که نیاز به اشکال هندسی مختلفی است
استفاده در کنار سایر مدل های پنجره دو جداره
پنجره ها از نظر فن آوري ساخت به منظور بهبود كارايي و كاهش افت حرارتي به صورت زير دسته بندي مي شوند.
۱) پنجره هايي كه لايه بين دو شيشه با گازهاي خنثي پر شده است
۲) پنجره هايي كه در آنها از اسپيسرهايي(Spacer) با ضريب انتقال حرارت هدايتي پائيني استفاده شده است
۳) پنجره های با پوشش شيشه Low-E و انتخاب طيفي

توری پنجره دوجداره


پنجره دو جداره ثابت: پنجره های دوجداره ، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . https://upvc.pro و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.
توری های استفاده شده در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم انواع مختلفی و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند. ولی چیزی که در همگی آنها یکسان است این است که همگی آنها مانع نفوذ حشرات موذی میشوند. این شرکت با استفاده از نسل جدید توری های جمع شونده تمامی نواقض و معایب توری های موجود را حل کرده. و اقدام به تولید توری های آنتی باکتریال نموده است. این نوع توری ضد حشره بوه و مانع نشستن آنها برروی توری می شوندو حشرات را از خود دور می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: